ایثارگران سفیران فرهنگ دفاع مقدس هستند


ایثارگران سفیران فرهنگ دفاع مقدس هستند

کرج-ایرنا-فرماندار فردیس گفت: ایثارگران،جانبازان و خانواده های معظم شهدا راویان و سفیران فرهنگ دفاع مقدس و جبهه جنگ هستند که حضورشان تداوم‌بخش فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس است.

ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس فردیس در مجتمع فرهنگی اکومال رزکان این شهرستان افزود: افتخار ما این است که سرباز و خادم این نظام مقدس هستیم ، امروز جوانان از همه جوانب جنگ تحمیلی باید اطلاع داشته باشند و چرایی حمله دشمن به خاک کشور را بدانند و این وظیفه و رسالت ما و همه کسانی است که در جنگ حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه رشادتها و فرهنگ ایثار را از منش شهدا با همه وجود درک کرده ایم، اظهار داشت: امنیت و صلابت امروز کشور مدیون خون پاک شهدا و رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

اینانلو افزود: دفاع مقدس حادثه‌ای تاریخی در کشور است که هر چند برخی خسارت‌ها را بر کشور تحمیل کرد، اما آوازه عزت و سربلندی مردم ایران را به گوش جهانیان رساند.

وی اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع از کیان اسلامی که در جبهه های حق علیه باطل ایثارگرانه در برابر تمام قدرتهای جهانی ایستادگی کردند و امنیت و آسایش این مرزبوم از برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه عرصه جهاد و مقاومت همچنان ادامه دارد گفت: شهدای محور مقاومت با الگو گرفتن از شهدای جنگ تحمیلی پا در این مسیر نورانی گذاشتند و شهرستان فردیس افتخار تقدیم ۱۳ شهید مدافع حرم، ۱۷ شهید اقتدار و مجموعا بیش از ۷۵۰ شهید را در کارنامه خود دارد.

فرماندار فردیس گفت: دشمنان اسلام باید بدانند جوانان ما مانند سربازان هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده و جان بر کف در صف ایثار و شهادت ایستاده اند.

اینانلو افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید منتقل شود و به فداکاری و جانفشانی جوانان و خانواده های معظم شهدا ارج نهیم.

این مراسم به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس،شهرداری های فردیس ، مشکین دشت ، شوراهای اسلامی و سپاه شهرستان برگزار شد حدود ۵۰۰ نفر از رزمندگان،ایثارگران و خانواده های معظم شهدای شهرستان فردیس تجلیل شدند.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403