هفته دفاع مقدس تداعی کننده اخلاص و ایثار رزمندگان است


هفته دفاع مقدس تداعی کننده اخلاص و ایثار رزمندگان است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار ویژه گنبدکاووس هفته دفاع مقدس را تداعی کننده فداکاری و ایثار، اخلاص و صداقت، دلاوری، شجاعت و غیرت رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهیدان ایران اسلامی برشمرد و برلزوم نکوداشت باشکوه این ایام از سوی آحاد مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز سه‌شنبه در همایش نکوداشت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گنبدکاووس که به‌صورت همزمان با سراسر کشور و سخنرانی ویدئو کنفرانس رییس جمهوری برگزار شد، گفت: رزمندگان ما با چنین ویژگی‌هایی و تحت مدیریت داعیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در یک مقاومت مقدس موفق شدند در جنگی نابرابر از استقلال و خاک کشور دفاع نمایند.

وی افزود: امروز همه ملت ایران مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهیدان والامقام آن دوران که از همه زندگی و هستی خود (جان، مال، زن و فرزند) گذشتند و عزت و اقتدار برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند، هستند و هرگز آن رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها را فراموش نخواهند کرد.

کریمی همچنین هفته دفاع مقدس را هفته تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری، انقلاب اسلامی و خون شهیدان دانست و اضافه کرد: امروز همه باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و از مسیر رزمندگان، جانبازان و شهیدان خارج نشویم.

هفته دفاع مقدس تداعی کننده اخلاص و ایثار رزمندگان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که امروز مهمترین جنگ دشمنان با جمهوری اسلامی، جنگ فرهنگی است و همه باید همانند رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با وحدت و همدلی در برابر دشمنان بایستیم.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسمپور افزود: برای بزرگداشت هرچه بهتر هفته دفاع مقدس در گنبدکاووس ۲۵۰ ویژه برنامه متنوع از جمله نکوهداشت مقام رزمندگان، تجلیل از خانواده معظم شاهد، غبارروبی گلزار شهیدان، برگزاری یادواره شهدا در محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، ویزیت رایگان بیماران و برپایی میز خدمت در مناطق شهری و روستایی این شهرستان پیش بینی شده که در این ایام برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از همه زندگی و جان خویش، ایثار بزرگی کردند که بر هیچ کس پوشیده نیست و ما باید همواره آنها را الگوی خویش قرار دهیم.

در این مراسم که بابیان خاطرات یکی از فرماندهان گنبدکاووس در دوران دفاع مقدس همراه بود، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تعدادی از رزمندگان این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس، ۵۱۳ شهید، ۲۷۳ آزاده سرافراز و هزار و ۷۱۰ جانباز (ایثارگر) دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس