برخورد تیبا با کامیون در محور ساوه به بوئین زهرا پنج کشته داشت


برخورد تیبا با کامیون در محور ساوه به بوئین زهرا پنج کشته داشت

ساوه - ایرنا - بر اساس اعلام سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه در حادثه رانندگی که صبح امروز در جاده بین ساوه به بوئین زهرا اتفاق افتاد پنج نفر به دلیل برخورد خودرو سواری تیبا با کامیون جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا و نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه، «بهرام صیدی» روز سه شنبه در مورد این حادثه، اظهار کرد: حادثه بامداد امروز در محدوده مجتمع خدمات رفاهی خورشید در مسیر ساوه به بوئین زهرا به اورژانس اطلاع رسانی شد و بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس امانیه، هلال احمر و آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: شدت حادثه به حدی بود که پنج تن از سرنشینان خودرو تیبا پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند.

به گفته این مسئول، در بررسی های کارشناسی علت حادثه بی مبالاتی راننده سواری تیبا و حرکت در خلاف جهت راه نسبت به کامیون گزارش شده است.

شهرستان ساوه به دلیل موقعیت جغرافیایی حلقه ارتباطی مناطق شمالی به حوزه مرکزی کشور و همچنین پایتخت به غرب کشور محسوب می شود و از ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403