فرماندار چابهار: ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی است


فرماندار چابهار: ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی است

چابهار - ایرنا - فرماندار چابهار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی است گفت: هر کسی تصور تجاوز به این آب و خاک را داشته باشد قطعا در همان حرکت نخست نابود خواهد شد.

رحمدل بامری روز سه‌شنبه در حاشیه آیین دومین نمایشگاه اقتدار هوایی هفته دفاع مقدس که در پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دلحامد چابهار و کنارک برگزار شد، خطاب به دشمنان و گروهک‌های ضد انقلاب افزود: بمیرید از این اقتدار و پودر و خاک شوید از این افتخاری که فرزندان این ملت با پیروی از ولایت آفریدند.
وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود نتوانستند هیچ غلطی کنند و هشت سال جنگ تحمیلی را آغاز کردند اما با شکستی اسفبار خارج شدند گفت: امروز هم اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ایمان، تجهیزات صنایع دفاعی، هوایی و نظامی در اوج اقتدار است.
فرماندار چابهار تصریح کرد: هر کسی که تصور تجاوز به این آب و خاک را داشته باشد قطعا در همان حرکت نخست نابود خواهد شد و بر این باوریم که جمهوری اسلامی با همین اقتدار به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) متصل خواهد شد.

دومین نمایشگاه اقتدار هوایی هفته دفاع مقدس در کرانه دریای عمان با حضور ۱۱ نفر از ستارگان رزمنده دفاع مقدس همچون امیر سرتیپ‌دوم خلبان فرج‌الله براتپور ( لیدر عملیات اچ‌سه) برگزار شد.

فرماندار چابهار: ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا