مدرس‌خیابانی توانمند در پیشبرد اهداف توسعه سیستان و بلوچستان است


مدرس‌خیابانی توانمند در پیشبرد اهداف توسعه سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- معتمد و بزرگ طایفه گمشادزهی سیستان و بلوچستان گفت: استاندار جدید استان با توجه به سوابق مدیریتی در کشور و در سطح ملی یک انسان توانمند است که در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان نقش مهمی می‌تواند ایفا کند. 

محمد حسین گمشادزهی روز سه‌‎شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با همکاری همگان و دست در دست استاندار گذاشتن گره‌های کور سیستان و بلوچستان بازگشایی و ظرفیت‌های منطقه شکوفا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به سیستان و بلوچستان استاندار جدید این استان می‌تواند اقدامات موثری در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و جاده و مباحث اشتغالزایی جوانان داشته باشد.

بزرگ طایفه گمشادزهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به شناخت سوابق اقتصادی و مدیریتی مدرس خیابانی ایشان می‌توانند در عرصه‌های مختلف به این استان خدمت کنند.

وی با اشاره به اهمیت نگاه بومی‌گرایی از سوی استاندار جدید سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدرس‌خیابانی با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای توانمند بومی می‌تواند آینده روشنی برای استان رقم بزند.

گمشادزهی خاطرنشان کرد: حضور مدرس خیابانی در جلسات هیات دولت برای توسعه سیستان و بلوچستان، حل مشکلات منطقه و تصمیم‌گیری‌های متعدد تاثیرگذار است

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با دارا بودن مرز طولانی ظرفیت عظیمی برای نقش‌آفرینی در تحول اقتصادی منطقه و کشور دارد که باید بیش از پیش به این قابلیت‌ها توجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی