تحقق صلح پایدار باید با همکاری نخبگان بازسازی شود


تحقق صلح پایدار باید با همکاری نخبگان بازسازی شود

تهران- ایرنا- انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با گرامیداشت سی شهریور روز جهانی صلح، اعلام کرد: تحقق صلح پایدار امری بنیادین و ضروری در زندگی بشر امروز است که باید با همکاری نخبگان بر اساس احترام متقابل و منفعت جمعی از نو بازسازی شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، در بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به مناسبت روز جهانی صلح آمده است: ۲۱ سپتامبر در تقویم ملل متحد به عنوان نمادی بین المللی در راهگشایی و راهنمایی بشریت به سوی قله رفیع صلح در جهان است، که هر ساله با مراسم‌های مختلف بر مدار الفاظ و واژگان گرامی داشته و تکریم می‌شود به این امید که روزی بشریت خسته از ظلم و جور اهریمنان به آرزوی تاریخی‌اش نائل شد.

در ادامه بیانیه این انجمن آمده است: جهان آشوب‌ناک از اراده یکجانبه سلطه گران، در تصاحب همه مواهب جهان هر روز فجایع دردناکی را به بشریت تحمیل می‌کند که سنگینی مصایب آن زندگی بشری را نابود و بنیان‌های همبستگی اجتماعی و صلح را ویران کرده و انبوهی از ویرانی، اجساد متلاشی و رنجی ماندگار را بر جای گذاشته است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: امروزه دین ستیزان و نفرت پراکنان، سلطه‌جویی و غارت را با شعارهای مقدسی همچون صلح، عدالت، دموکراسی و آزادی از جامعه طلب دارند اما جهان خسته از این همه دروغ و فریب پاسخی بیش ندارد که اگر در این شعارهایتان صادق هستید، اساس ویرانی جهان که کارخانه‌های تولید جنگ افزار و بمب‌های چند تنی می‌باشد را خاموش کرده و سیاست‌های استکباری را متوقف کنید و در یک کلام اینکه ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با گرامیداشت این روز تاکید کرد: تحقق صلح پایدار امری بنیادین و ضروری در زندگی بشر امروز است که باید با همکاری نخبگان بر اساس احترام متقابل و منفعت جمعی از نو بازسازی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا