با تبلیغات نادرست، سلامتی مردم را به خطر نیندازید


با تبلیغات نادرست، سلامتی مردم را به خطر نیندازید

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: سلامت نعمتی است که خداوند به انسان‌ها ارزانی کرده و نباید به واسطه تبلیغات نادرست عده‌ای به خطر بیافتد.

آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد: در حرکتی که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص واکسیناسیون انجام شد آثار مثبتی در کاهش روند بیماری و فوتی ها را شاهد بودیم که این روند باید با قوت تا ریشه کن شدن کامل این بیماری منحوس ادامه پیدا کند.

وی افزود: ما در حرم اهل بیت(ع) باید الگویی برای کشور باشیم و در این راستا مردم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هرچه سریع‌تر واکسن خود را دریافت کنند.

امام جمعه قم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و زحمات تمام جهادگران وطلاب در کنار کادر درمان استان، گفت: سلامت نعمتی است که خداوند به انسان‌ها ارزانی کرده و نباید به واسطه تبلیغات نادرست عده‌ای به خطر بیافتد.

آیت الله سعیدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: مدافعان و رزمندگان کسانی بودند که در ۸ سال دفاع مقدس از داشتن ابزار جنگی مقدماتی محروم بودند ولی با همراهی مردم و رهبری امام راحل و روحیه ایثار و شهادت و اخلاصی که داشتند در میدان نبرد بر دشمن فائق آمدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عاشقانه واقعی طناز طباطبایی برای یک فوتبالیست ! / زیباترین خانم بازیگر عاشق کیست ؟!