تبلت نوکیا تی 20 ماه آینده رونمایی می‌شود


تبلت نوکیا تی 20 ماه آینده رونمایی می‌شود

گجت نیوز HMD Global قصد دارد در مهر ماه رویدادی برگزار کرده و در آن از گوشی نوکیا جی 50 رونمایی کند. دیگر ستاره این رویداد هم تبلت نوکیا تی 20 – Nokia T20 خواهد بود. نوکیا در گذشته پادشاه بازار موبایل قلمداد میشد؛ اما این شرکت هیچوقت نتوانست موفقیت چشمگیر خود را در بازار تبلت‌ها نیز... نوشته تبلت نوکیا تی 20 ماه آینده رونمایی می‌شود اولین بار...

HMD Global قصد دارد در مهر ماه رویدادی برگزار کرده و در آن از گوشی نوکیا جی ۵۰ رونمایی کند. دیگر ستاره این رویداد هم تبلت نوکیا تی ۲۰ – Nokia T20 خواهد بود.

نوکیا در گذشته پادشاه بازار موبایل قلمداد میشد؛ اما این شرکت هیچوقت نتوانست موفقیت چشمگیر خود را در بازار تبلت‌ها نیز تکرار کند. در تاریخچه نوکیا نام ۴ تبلت دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به تبلت‌های اینترنت محور Nokia N800 و N810 اشاره کرد و حالا خبر رسیده که تبلت نوکیا تی ۲۰ در راه است.

تبلت نوکیا تی ۲۰

گویا HMD Global که مجوز استفاده از برند نوکیا را دارد،‌ از این گذشته نه چندان جالب هراسی ندارد و می‌خواهد در رویداد مهر ماه خود علاوه بر یک گوشی میان رده از اولین تبلت خود با برند نوکیا نیز پرده برداری کند.

حتی قبلا که نوکیا هنوز سرپا بود، اگرچه گجت‌های تبلت مانندی همچون نوکیا ۷۷۱۰ تولید کرد، ولی به طور کلی خیلی تمایلی به تولید دستگاه‌های بزرگتر از گوشی نداشت.

تبلت نوکیا تی 20 ماه آینده رونمایی می‌شود

وقتی مایکروسافت نوکیا را تصاحب کرد، شاهد عرضه تبلت نوکیا لومیا ۲۵۲۰ بودیم که جزء یکی از معدود تبلت‌های مجهز به ویندوز RT بود. آخرین تلاش نوکیا در بازار تبلت‌ها به سال ۲۰۱۵ و عرضه نوکیا N1 (تصویر اصلی مطلب) باز می‌گردد. این تبلت اندرویدی که از پردازنده اینتل بهره می‌برد،‌ سعی داشت شبیه آیپد مینی باشد.

حالا به نظر می‌رسد که HMD Global می‌خواهد نام نوکیا را در بازار تبلت‌ها حک کند. این شرکت به تازگی در توییتی به رویداد مهر ماه اشاره و اعلام کرد که خانواده آنها در حال بزرگ شدن است. با توجه به اینکه این شرکت گوشی‌های مختلفی تولید کرده است، بزرگ شدن این خانواده از نظر ابعاد خواهد بود.

تبلت نوکیا تی 20 ماه آینده رونمایی می‌شود

چند ماهی است که شایعات مربوط به تبلت نوکیا T20 شنیده می‌شود. این تبلت به نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی، ۴ گیگ رم، پردازنده Unisoc و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. امیدواریم شاهد پشتیبانی از کارت حافظه نیز باشیم. تبلت جدید نوکیا همچنین از وای‌فای و شبکه ۴G پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به مشخصات منتشر شده از نوکیا تی ۲۰ می‌توان گفت که با یک دستگاه پرچمدار مواجه نیستیم و نوکیا بازار تبلت‌های اقتصادی را در نظر دارد و احتمالا قیمت مناسبی نیز برای آن انتخاب خواهد شد. رویداد HMD Global در ۱۴ مهر برگزار می‌شود و در آن شاهد رونمایی از گوشی ۶.۸ اینچی نوکیا G50 5G نیز خواهیم بود. این گوشی میان رده به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی؛ تولید وطنی افغانستان با بُشکه!