مائوریسیو پوچتینو: در فرانسه همه مقابل پاری سن ژرمن چیزی برای از دست دادن ندارند


مائوریسیو پوچتینو: در فرانسه همه مقابل پاری سن ژرمن چیزی برای از دست دادن ندارند

سرمربی آرژانتینی PSG از سختی کار تیمش در فرانسه به خاطر انتظار بالایی که از آن ها وجود دارد می...

مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی روز چهارشنبه برابر متز می گوید که تیمش مسیر رو به رشدی را طی می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی پاری سن ژرمن، پاریسی ها فردا شب در چارچوب هفته هفتم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک فرانسه مهمان متز رده بیستمی خواهند بود. پوچتینو در نشست خبری قبل از این بازی پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد.

پیشرفت

ما از کل تیم رضایت بالایی داریم. تیم رو به پیشرفت است و این چیزی بود که می خواستیم. با گذشت زمان، از این هم بیشتر پیشرفت خواهیم کرد. در مسیر درستی قرار داریم. عملکرد تیم مقابل لیون خیلی خوب بود. امروز در مورد آن بازی حرف زدیم و به بازیکنان صحنه هایی را نشان دادیم که مقابل تیمی بسیار خوب، عملکرد مناسبی داشتند.

چالش ها

ما می دانیم که در فرانسه همه به دنبال شکست دادن ما هستند. حریفان ما در نهایت خونسردی کار می کنند چون پیش خودشان می گویند که چیزی برای از دست دادن ندارند. این انگیزه زیادی به آن ها می بخشد و باعث می شود تا بازیکنان شان بهترین عملکرد را داشته باشند. آن ها به دنبال این هستند تا نشان بدهند که می توانند تیمی در سطح ما را شکست بدهند. این نکته مهمی است. ما پاری سن ژرمن هستیم و باید انگیزه ای برای خودمان بیابیم. این به میزان مصمم بودن خودمان بر می گردد. این چالش ماست. اگر این کار را انجام بدهیم، به برنده شدن نزدیک خواهیم بود.

لیونل مسی

در مورد وقایع بازی قبل باید بگویم که ما در حال تماشای مسابقه بودیم و دیدیم که لئو با زانویش مشکل دارد. دیدیم که پس از یک شوت، به زانویش دست می زند. پس از دیدن آن صحنه، تصمیمی گرفتیم. ما از عملکرد راضی بودیم. من از نمایش او و تعهدش رضایت داشتم. او گلی نزد ولی خیلی خوب بود. اولویت همیشه با سلامت بازیکنان است و ما بهترین تصمیم را در بیرون کشیدن او دیدیم. طبیعتا قهرمانان عظیم دنبال این هستند که همیشه درون زمین حضور داشته باشند.

کیلیان ام باپه

باید در طول زمان به درک خوبی برسیم؛ نه فقط در مسابقات، بلکه همچنین در تمرینات. ما مقابل لیون ۱-۳-۲-۴ بازی کردیم که با چینش قبلی ما فرق داشت و من به همین دلیل از عملکرد تیم رضایت بالایی دارم. باید به هماهنگی برسیم و یکدست شویم ولی من از چیزی که دیدم خیلی راضی هستم. ما مالکیت توپ را در دست داشتیم و آن را به خوبی به گردش در آوردیم که ما را قادر ساخت تا موقعیت بسازیم. مسی، نیمار و دی ماریا شناخت خوبی از یکدیگر دارند و یک ارتباط بین شان برقرار است. حالا باید کیلیان را هم به این جمع اضافه کنیم و این مدتی زمان می طلبد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)