اجرای طرح « من و کتاب» به همت بچه های کانون کوثر


اجرای طرح « من و کتاب» به همت بچه های کانون کوثر

فاطمی از اجرای طرح «من وکتاب» با مشارکت نوجوانان مسجد و به همت کانون بچه های کانون کوثر خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.

محرم فاطمی مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: با هدف فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی نوجوانان با سبک مطالعه و کتابخوانی طرح «من و کتاب» با مشارکت نوجوانان مسجد و به همت بچه های کانون در حال اجراست.

وی افزود: در قالب این طرح نوجوانان پس از عضویت، به امانت گرفتن و مطالعه کتاب مورد علاقه خود، خلاصه ای از کتاب را تهیه و ارائه می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثرخاطرنشان کرد: طرح «من و کتاب» با همکاری کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی و قرارگاه تحول اجتماعی محله تا ۳۰ آذرماه سال جاری اجرا می شود.

فاطمی همچنین افزود: مراسم افتتاح طرح با حضور 20 نفر از نوجوانان شرکت کننده در محل مسجد برگزار شد و علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند از ساعت 17 الی 22 هر روز برای عضویت و دریافت کتابخانه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: کتابخانه مسجد نیز با برخورداری از سالن مطالعه، امکان کتابخوانی را برای نوجوانان و علاقمندان فراهم کرده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟