نماینده ولی‌فقیه در کردستان: خاطرات دوران دفاع مقدس بازگو شود


نماینده ولی‌فقیه در کردستان: خاطرات دوران دفاع مقدس بازگو شود

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خاطرات دوران دفاع مقدس باید برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه بازگو شود تا جوانان رشادت‌های رزمندگان و شهدا را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه سه‌شنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طبق فرموده رهبری، در سالگرد هفته دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در کردستان آمده است: "اینجانب سالگرد هفته دفاع مقدس، را مجالی برای بیان و بازگوکردن گوشه‌ای از خاطرات گرانبهای سال‌های بی‌بدیل رزمندگان دانسته و توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور استان کردستان را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

فرا رسیدن هفته‌ پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس را به محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، ایثارگران و رزمندگان سلحشور و مردم غیور و مرزدار استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

۳۱ شهریور ماه سرآغاز هفته‌ای است که به نام دفاع مقدس مزین گشته و این ایام بهترین فرصت برای تقدیر از مردان و زنانی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس، سرفرازانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ابهت پوشالی دشمنان نظام را با سلاح ایمان، وحدت و انسجام در هم شکستند."

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند