اقتدار نظامی در دل دشمن وحشت ایجاد می‌کند


اقتدار نظامی در دل دشمن وحشت ایجاد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در عرصه دفاعی نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، گفت: پس از جنگ تحمیلی نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک خود را اقتدار مآبانه توسعه دادند و وحشت در دل دشمن انداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۳۱ شهریورماه در آئین رژه خودرویی نیروهای مسلح به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهرکرد، اظهار کرد: هفته دفاع‌مقدس فرصت مغتنمی است تا زیبایی‌های این ایام و اقتدار نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: کمالات انسانی، اخلاق‌مندی، تعاملات انسانی و روش‌های انسانی به جامعه کرامت می‌دهد، این موضوعات در دوران دفاع مقدس به نمایش درآمد، نباید اجازه دهیم این اقتدار به فراموشی سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه دفاعی نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: پس از جنگ تحمیلی نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک خود را اقتدار مآبانه توسعه دادند و وحشت در دل دشمن انداختند.

نکونام با بیان اینکه به‌علت شرایط کرونایی امکان برگزاری رژه گسترده برای نیروهای مسلح وجود نداشت، خاطرنشان کرد: اما شاهد کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع کرونا بودیم، حدود ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در این ایام جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت، قسمتی از کمک‌ها نیز در آمارها نیامده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقتدار نیروهای مسلح باید ادامه پیدا کند، این ماندگاری در سایه ارزش‌های انسانی و خدامحوری است، باید از هرگونه اجحاف و انحراف جلوگیری کنیم، خوشبختانه دولت سیزدهم این مسیر را آغاز کرده و عزم خود را جمع کرده تا مسیر صحیح را باز گرداند و در ریل انسانیت قرار دهد.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم که پرچم شهید سلیمانی در این کشور برافراشته بماند و روز به‌روز شاهد خواری و ضعف دشمن باشیم.

تمامی اقشار مردم مدیون ایثار رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هستند

در ادامه این آئین اقبال عباسی- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته دفاع‌مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگان آن دوران است، اظهار کرد: برنامه رژه خودرویی نیروهای مسلح با هدف زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به‌علت شرایط شیوع کرونا امکان برگزاری آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس مانند رژه گسترده خودرویی و انسانی نیروهای مسلح به شیوه سابق وجود ندارد، امیدواریم با غلبه بر بیماری کرونا شاهد برگزاری رژه‌ باشکوه در سال آینده باشیم.

عباسی تاکید کرد: تمامی اقشار مردم مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هستند، امروز نیز امنیت کشورمان مرهون اقتدار نیروهای مسلح است و باید قدردان باشیم.

جمع‌آوری ۲۸۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری

در پایان سردار علی‌محمد اکبری- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون رشادت و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی افزود: شرایط کرونایی که بر کشور حاکم شده است، اجازه برگزاری رژه‌های باشکوه همانند سال‌های قبل را در سال گذشته و سال‌جاری نداد، اما تلاش شد رژه خودرویی وموتوری در کنار رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه برگزار شود.

اکبری خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه توسط نهادهای حمایتی جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید