سامانه هایی برای رفع مشکلات مدیریت شهری ارومیه راه اندازی می شود


سامانه هایی برای رفع مشکلات مدیریت شهری ارومیه راه اندازی می شود

ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه گفت: کمیته ها و سامانه هایی برای بررسی موانع و رفع مشکلات مدیریت شهر راه اندازی می شود تا برای بهبود شرایط برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حسین مهدی زاده روز چهارشنبه در جمع مدیران شهرداری ارومیه افزود: تشکیل کمیته هایی نظیر مطالبات، بدهی ها و سامانه ستاد با اتخاذ روش در بررسی و حل مشکلات بسیار یاریگر شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات، سه رکن سازمان به شمار می روند، اضافه کرد: نیروی انسانی شهرداری ارومیه نیاز به ساماندهی دارد و اگرچه این نیرو شاید 2 برابر ساختار آن باشد، اما با آموزش می توان به سمت توانمندسازی حرکت کرد.

شهردار ارومیه از استقبال پیشنهادات و انتقادات سازنده سخن گفت و بیان کرد: انتقادات سازنده تعالی و رشد سازمان را رقم می زند و در این راستا باید ظرفیت تحمل پیشنهادات و انتقادات را هم داشت.

مهدی زاده به انضباط اداری اشاره کرد و گفت: این مهم با ایجاد آرامش از بروز خطا پیشگیری می کند البته این بدان معنا نیست که با برخی مسایل به صورت چکشی برخورد شود.

وی ادامه داد: به انضباط مالی در شهرداری ارومیه باید نگاه ویژه شود چرا که این مهم جزو ضرورت های مدیریت شهری است و مدیریت مالی هزینه ها هم باید در اولویت ها باشد.

شهردار ارومیه افزود: ارتقای کیفیت خدمات در پروژه های عمرانی و خدماتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نگاه ویژه به فضای سبزی شهری به عنوان ویترین شهر، ارتقای ایمنی شهری با توجه با آغاز بارش ها و تسریع در روند ساخت پروژه های عمرانی را از اولویت های مدیریت شهری در دوره جدید عنوان کرد.

مهدی زاده که منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره ششم است، روز دوشنبه هفته جاری به عنوان شهردار معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی های کیوت و فانتزی با روش ساخت ساده و آسان