پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت کمتر برای مسابقات لیگ برتر والیبال هستیم


پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت کمتر برای مسابقات لیگ برتر والیبال هستیم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: شرایط تیم برای حضور در لیگ نُرمال است و در حال رایزنی برای حضور هواداران با ظرفیت کمتر برای رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هستیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه برای حضور در فصل جاری لیگ برتر والیبال گفت: هم‌اکنون تیم تمرینات خود را در سالن ۶هزار نفری غدیر "دورنالاریوواسی" در حال برگزاریست و قرار است با اضافه شدن ملی‌پوشان بعد از قهرمانی در آسیا، اردویی یک هفته‌ای در تهران برگزار و یک رقابت چهارجانبه نیز با تیم‌های "فولاد سیرجان ایرانیان"، "راه‌یاب ملل مریوان" و "سایپا" برای رسیدن به آمادگی کامل قبل از لیگ برتر باشیم.

وی دیدارهای دوستانه با آذرباتری قبل از شروع لیگ برتر را رد نکرد و افزود: مصدومیت صابر کاظمی جدی نیست و در حال طی مراحل درمانی زیر نظر پزشک تیم ملی است و پزشکان باشگاه شهرداری نیز وضعیت وی را پیگیری می‌کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری فصل جاری لیگ برتر والیبال نیز گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده تا به امروز، لیگ سال جاری قرار است بصورت رفت و برگشت برگزار شود و در این خصوص همراه با اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت تعیین شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تماشای بازی‌های تیم شهرداری هستیم.

46

کد خبر 1557156

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403