فرودگاه مشهد روزانه 5 تا 7 پرواز ویژه اربعین دارد


فرودگاه مشهد روزانه 5 تا 7 پرواز ویژه اربعین دارد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی از انجام روزانه پنج تا هفت پرواز ویژه اربعین از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد.

حسن جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازها توسط شرکت‌های داخلی و شرکت العراقیه به مقصد بغداد و نجف اشرف انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برخی ناهماهنگی‌ها و لغو برخی پروازها توسط شرکتهای هواپیمایی، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی و نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه مشهد مستقر شده‌اند.
جعفری اضافه کرد: بر این اساس بر روند انجام پروازها و نحوه فعالیت شرکتها نظارت کاملی وجود دارد تا زائران اربعین با کمترین مشکل بتوانند سفر خود را انجام دهند.

شرکت هواپیمایی العراقیه قرار بود طبق برنامه در روز ۲۸ شهریورماه پنج پرواز مسافربری را در مسیرهای هوایی بغداد - مشهد - بغداد، بغداد - مشهد - نجف و نجف - مشهد - نجف انجام دهد اما این شرکت در آن‌ روز لغو همه این پروازهای مسافربری را از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اعلام نمود.
همچنین برخی شرکتها نیز در فروش بلیت یک طرفه و یا رفت و برگشت اربعین مشکلاتی برای مسافران ایجاد کردند که نارضایی مردم را در پی داشت.
این در حالی است که شرکت هواپیمایی العراقیه پیش از این اعلام کرده بود از ۲۴ شهریورماه جاری تا نخستین روز مهرماه به صورت ویژه در مسیر مشهد - نجف روزانه سه پرواز مسافربری خواهد داشت.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا بطور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)