قوه قضاییه در دوران تحول به دنبال رساندن مردم به حقشان است


قوه قضاییه در دوران تحول به دنبال رساندن مردم به حقشان است

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه به دنبال آن هستیم که مردم به سرعت به حقشان برسند و با فساد و ظلم مقابله شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع و مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های افرادی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب از خون خود گذشتند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: هفته دفاع مقدس علاوه بر رشادت شهدا، باید یادآور رشادت‌های خانواده شهدا هم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق بیان داشت: مردم ایران آزاده هستند، در برابر آمریکا و استکبار جهانی می ایستند و به آن معتقدند که در جهان باید از حق مظلوم دفاع کرد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا پرچم مبارزه با فساد را برافراشته و با فساد مبارزه می‌کند و این موضوع علاوه بر نهادهای امنیتی، همکاری مردم را در مبارزه با فساد به معنای عام کلمه می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه آرمان های شهدا و ایثارگران نباید به دست فراموشی سپرده شود، بر توجه بیش از پیش به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق ضمن تشکر از خانواده معزز شهدا به ویژه شهدای مرتبط با قوه قضاییه گفت: وظیفه اصلی ما در قوه قضاییه آن است که با انجام وظایف محوله این مهم را اثبات کنیم که به یاد شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه احقاق حق یکی از آرمان‌های شهدا بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال این مهم را به اثبات رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی