خوزستان می‌تواند به یکی از قطب‌های پارابدمینتون تبدیل شود


خوزستان می‌تواند به یکی از قطب‌های پارابدمینتون تبدیل شود

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: در بخش پارابدمینتون فضایی در کشور ایجاد شده است که خوزستان می‌تواند به یکی از قطب‌های این بخش تبدیل شود.

فرشاد نصرتی در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه به نیروی انسانی ماهری که در استان خوزستان وجود دارد که از سال‌های قبل در بخش‌هایی چون آموزش، مربیان و داوری پرورش پیدا کرده‌اند، ان‌شاءالله با هدایت دهنوی رییس جدید هیات خوزستان، این استان به سطح ۱۰ استان برتر می‌رسد و می‌تواند در بخش بانوان و آقایان مانند گذشته حرف برای گفتن داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی گفت:‌ ورزشکاران خوزستانی می‌توانند سطح خود را از وضعیت فعلی بالاتر ببرند و موفقیت‌های خود را در بخش‌های مختلف مثل مسابقات باشگاهی، استعدادیابی، پارابدمینتون و فضای باز نشان دهند و به جایگاه واقعی‌شان برسند.

دبیر فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: در همین شش ماهه نخست نیز فدراسیون می‌تواند کمک‌هایی از نظر آموزشی در بخش مربیگری، داوری و استعدادیابی به خوزستان داشته باشد. در بخش پارابدمینتون نیز فضایی در کشور ایجاد شده است که خوزستان می‌تواند به یکی از قطب‌های پارابدمینتون تبدیل شود.

وی در پایان نیز گفت: در بخش فضای باز هم باتوجه ظرفیت موجود در خوزستان و نوپا بودن این رشته در کشور، خوزستان می‌تواند یکی از بهترین‌ تیم‌ها و نفرات را به کشور معرفی کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید