شاخص بورس تابستان را منفی به پایان رساند


شاخص بورس تابستان را منفی به پایان رساند

ایران اکونومیست- شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت 4هزارواحدی مواجه شد.

شاخص بورس تابستان را منفی به پایان رساند

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 65میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 185میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 595هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 4هزار و 835واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 386هزار و 400واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4 میلیارد و 272میلیون ورقه به‌ارزش 12هزار و 988میلیارد تومان در یک میلیون و 417هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 157واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 564واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، مجتمع جهان فولاد سیرجان و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گروه توسعه مالی مهر آ بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس