«جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» به قلم فریبا کلهر


«جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» به قلم فریبا کلهر

کتاب «جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» نوشته فریبا کلهر و با تصویرگری سمانه صلواتی به همت انتشارات شهرقلم به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

«جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» به قلم فریبا کلهر
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ کتاب «بهترین نویسندگان ایران: جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» نوشته فریبا کلهر، با تصویرگری سمانه صلواتی به همت انتشارات شهرقلم در گروه سنی کودک به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

در توضیحی بر این مجموعه آمده که مجموعه «بهترین نویسندگان ایران» کوشیده است با در کنار هم قراردادن داستان‏‌هایی از نویسندگان تاثیرگذار و صاحب‌‏نام حوزه کودک، که همراه تصویرگری‏‌هایی متناسب، مجموعه‌‏ای ماندگار و قابل مطالعه از آثار این بزرگان گردآورده است. جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود، داستانی است خیال‌انگیز و شیرین از فریبا کلهر با تصویرگری هنرمندانه‌ی سمانه صلواتی.

فریبا کلهر با اشاره به خبر انتشار این کتاب در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این کتاب جدیدترین کتاب کودک من است و به‌قدری هیجان‌زده‌ام که صبر نکردم اول صفحه اینستاگرام ناشر کتاب یعنی شهرقلم آن را معرفی کند. وقتی همه رسانه دارند، کسی منتظر نمی‌شود. این هم از مزایا و شاید معایب داشتن رسانه است.»

کتاب « بهترین نویسندگان ایران: جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود» نوشته فریبا کلهر و با تصویرگری سمانه صلواتی، به قیمت 38 هزار تومان، در 22 صفحه، در قطع خشتی کوچک و جلد نرم، از سوی انتشارات شهرقلم به بازار کتاب رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر