انشعاب بیش از 2 هزار گاز غیر مجاز در تهران جمع آوری شد


انشعاب بیش از 2 هزار گاز غیر مجاز در تهران جمع آوری شد

تهران-ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز استان تهران از ادامه اجرای طرح های ضربتی مبارزه با انشعابات غیرمجاز و جمع آوری 2 هزار و 25 مورد انشعاب غیر مجاز گاز از ابتدای سال جاری، با هدف افزایش سطح ایمنی در استان تهران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی گفت: از آغاز اجرای این طرح؛ یعنی خرداد سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۲۰۶ مورد سرقت گاز در استان تهران شناسایی شده است که از این تعداد چهار هزار و ۴۱۶ مورد آن مربوط به شهرستان های استان تهران می شود و ۷۹۰ مورد آن برای مناطق ۲۲گانه تهران است.

توکلی افزود: انشعابات غیرمجاز در حوزه توزیع گاز بسیار خطرناک است و کم ترین بی توجهی و نادیده گرفتن آن نتایج زیان باری را از ابعاد گوناگون خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در رابطه با دلایل این تخلفات بیان داشت: مواردی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی افراد سودجو، تغییر کاربری کشاورزی به مسکونی و یا ساخت و ساز خارج از بافت شهری، روستایی وجود دارد که در نهایت مانع کسب مجوز های لازم برای برخورداری از انشعاب استاندارد و مجاز برای افراد می شود.

وی همچنین درباره روش ها و شیوه های مبارزه با نصب انشعابات غیرمجاز ادامه داد: ما می توانیم با همکاری واحدهای مسوول و با نظارت مستمر بر شبکه های گازرسانی و انشعاب ها مانع بروز چنین تخلفاتی شویم، همچنین برخورد قانونی و قاطع با متخلفان و همکاری مقامات قضایی استان و شهرستان هم برای مبارزه با نصب انشعاب غیرمجاز بسیار تاثیرگذار است.

اجرای طرح ضربتی جمع آوری انشعابات غیرمجاز از خرداد ماه سال ۹۹ آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه