ساخت مراکز نگهداری از زنان معتاد با ظرفیت 200 نفر/واکسیناسیون 1000 نفر از افراد معتاد در مراکز نگهداری انجام شد


ساخت مراکز نگهداری از زنان معتاد با ظرفیت 200 نفر/واکسیناسیون 1000 نفر از افراد معتاد در مراکز نگهداری انجام شد

محسنی بندپی گفت:مصوبه ساخت مرکز نگهداری از زنان باظرفیت 200 نفر توسط بهزیستی استان تایید شده و تا چند روز آینده نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد:خوشبختانه اقدامات خوبی در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر انجام شده است که این اقدامات در زمینه آموزش،درمان جسمی و ارائه خدمات روانشناسی برای تقویت جنبه های اجتماعی این افراد در این مراکز و همچنین مهارت آموزی بوده است.

وی افزود:نسبت به جمع آوری ضرب العجل و پذیرش معتادان متجاهر دستورات ویژه ای ارائه شده است و تمام افرادی که در این مراکز نگهداری می شوند، با توجه به فراوانی واکسن،واکسیناسیون آن ها انجام می شود و اعلام شده است در تمام مراکزی که بالای ۱۰۰۰نفر ظرفیت داشته،تمامی افراد دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

وی درباره خدمات زیربنایی در این مراکز گفت:خداتی هم لازم بود که شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز جهت خدمات زیربنایی انجام دهند که این اقدامات انجام شده است.

محسنی بندپی گفت:طبق مصوبه ای، قرار بر افزایش ظرفیت مراکز نگهداری از زنان معتاداست که بهزیستی استان تهران،آماده سازی مرکزی با ظرفیت ۲۰۰ نفر را مکلف شده است که تا چند روز آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.

بیشتربخوانید

افزایش ظرفیت ۲۰ هزار نفری مراکز نگهداری معتادین متجاهر در استان تهران/ جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی پای میز محاکمه نشستانتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی