کرونا جان سه بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت


کرونا جان سه بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز چهارشنبه (31 شهریور ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 275 بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که 148 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 937 نفر جان باخته اند و 70 هزار و 82 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه اظهار کرد: از 737 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران چرام و دنا و از 331 نمونه رپید تست 18 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و گچساران بودند.

وی گفت: این بلای خانماسوز در کشور و استان جان عده زیادی را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است و اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون سریعا انجام نشود، امکان بوجود آمدن موج های بعدی در استان وجود دارد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه علی رغم سیر نزولی بیماری، برخی از افراد بی توجه به وجود این ویروس به گشت و گذار و برگزاری دورهمی های خود ادامه می‌دهند و این اقدامات می تواند موجب افزایش مجدد میزان شیوع بیماری شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...