برگزاری مسابقه عکسی با شهدا توسط بچه های کانون


برگزاری مسابقه عکسی با شهدا توسط بچه های کانون

حجت الاسلام موسوی گفت: قصد داریم به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه عکسی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه اسلام) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: کانون فرهنگی هنری در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس یکسری ویژه برنامه اجرا کند و در اولین اقدام مسجد و کانون متناسب با این هفته فضاسازی شد.


وی با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: مسابقه نامه ای به سردار دلها و دلنوشته خطاب به شهدای دفاع مقدس ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شوند.


امام جماعت مسجد امام علی(علیه اسلام) افزود: همچنین قصد داریم مسابقه عکسی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته است که با توجه به شرایط کرونایی به صورت خانگی و با حضور خانواده معظم شهدا در منازل آنها برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است از فردا نمایشگاه آثار دفاع مقدس همراه با تصاویر شهدا برگزار شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(علیه اسلام) اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم و همچنین غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.


حجت الاسلام موسوی در خاتمه عنوان کرد: در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز قصد داریم طرح کمک مومنانه را با اولویت کمک به نیازمندان محله مسجد اجرا کنیم.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !