پخش زنده مراسم اربعین حسینی از آیگپ همراه با محمدحسین پویانفر


پخش زنده مراسم اربعین حسینی از آیگپ همراه با محمدحسین پویانفر

در ایام اربعین سید و سالار شهیدان نیز همچون دهه اول محرم، مراسم عزاداری به صورت مستقیم از آیگپ پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و عاشقان ابا عبدالله (ع) در عزای امام سوم شیعیان عزاداری می‌کنند.

آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، با استناد به حدیث علامت‌های پنج‌گانه مؤمن می‌فرمودند: "بر مراقبه کننده لازم است که بیستم صفر (اربعین) را برای خود روز حزن و ماتم قرار داده، بکوشد که امام شهید را در مزار حضرتش زیارت کند؛ هرچند تنها یک بار در تمام عمرش باشد."

به دنبال استقبال کاربران از برنامه‌های "حسینیه مجازی آیگپ" در دهه اول محرم، این اپلیکیشن تمام خدمات بر آن شد که برخی برنامه‌های عزاداری را برای ایام اربعین نیز در نظر داشته باشد. کاربران آیگپ در شب‌های محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مجلس عزای امام حسین (ع) با نوای دلنشین مداحی کربلایی محمدحسین پویانفر، به همراه فیض بردن از کلام سخنرانان مذهبی شرکت کردند و این مراسم را به صورت زنده از حرم امام زاده صالح (ع) مشتاقانه دنبال می‌کردند.

پخش زنده مراسم اربعین حسینی از آیگپ همراه با محمدحسین پویانفر

این برنامه در ایام اربعین نیز ادامه خواهد داشت و محمدحسین پویانفر، مداح اهل بیت، از پنجشنبه اول مهرماه مصادف با ۱۶ ماه صفر به مدت چهار شب با برپایی مراسم مداحی و عزاداری از امامزاده صالح (ع) همراه با عزاداران حسینی خواهد بود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی به صورت زنده از آیگپ پخش خواهد شد. برای استفاده از امکانات "حسینیه مجازی آیگپ" و همچنین سایر خدمات این اپلیکیشن بومی، کافیست عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کرده و یا از طریق استور‌های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

بیشتر بخوانید

همراهی آیگپ با عاشقان اباعبدالله (ع) از نجف تا کربلا با پویش رهرو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر