وزیر اطلاعات: دولت سیزدهم برای خدمت به مردم مصمم است


وزیر اطلاعات: دولت سیزدهم برای خدمت به مردم مصمم است

ارومیه- ایرنا- وزیر اطلاعات گفت: دولت سیزدهم مصمم است  تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب چهارشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان در صدد ایجاد توطئه های مختلف برای اختلاف افکنی بین قومیت ها هستند، افزود: تیزبینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و از سویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه های آنان را ناکام گذاشته است.

وی برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت در زمینه های مختلف از جمله رونق اقتصادی در راستای جهش تولید را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: امنیت پایدار می تواند زمینه را برای خدمت گزاری هر چه بیشتر فراهم کند.

وزیر اطلاعات همدلی، همراهی و هم افزایی بین همه اقشار را در آذربایجان غربی مهم دانست و اظهار کرد: در این استان تمام ادیان اقوام مذاهب و همه اقشار باید بتوانند از مواهب موجود به صورت یکسان بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار رضایت الهی را در گرو خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های استان، می طلبد که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان مذاهب و ادیان است که با یک وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، افزود: مردم بصیر استان وحدت خود را در برابر توطئه های مختلف حفظ کرده اند که امیدواریم با تمهیدات دولت این یکپارچگی افزایش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها