افتخارآفرینی فرزندان آذربایجان‌غربی در تیم ملی والیبال مایه مباهات است


افتخارآفرینی فرزندان آذربایجان‌غربی در تیم ملی والیبال مایه مباهات است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی افتخار آفرینی فرزندان استان در قالب تیم ملی والیبال را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: قهرمانی ایران در آسیا با نقش آفرینی فرزندانی از این استان، شیرینی و حلاوتی دوصد چندان داشت.

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در نشستی صمیمی با بازیکنان ارومیه ای تیم ملی والیبال که عنوان قهرمانی آسیا را در کشور ژاپن کسب کرده بودند، حضور بازیکنان ارومیه ای در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال را امری جدید ندانست و افزود: ارومیه همواره نقشی مهم در قهرمانی های تیم ملی والیبال داشته و می طلبد این روند تقویت شود تا بیش از اینها از پایتخت والیبال ایران در تیم های مختلف والیبال حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نقش عنوان قهرمانی در افزایش امیدآفرینی و نشاط در جامعه تصریح کرد: نسل نوجوان و جوان با مشاهده این قهرمانی ها مشتاق حضور در عرصه های ورزشی می شوند و این امر به توسعه ورزش بویژه بخش قهرمانی کمک می کند.

استاندار آذربایجان غربی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای آسیایی گفت: امید داریم با توجه به حضور جوانان و نوجوانان ارومیه ای در رده های مختلف تیم های ملی والیبال شاهد تکرار افتخار آفرینی در میادین جهانی و المپیک باشیم.

در ترکیب تیم‌ ملی والیبال کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا میلاد عبادی پور، میثم صالحی ، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته از ارومیه حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی