168 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد


168 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه و کشف 168 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد به مخدر از استان های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون حامل مواد مخدر در محور "بیستون-کرمانشاه" شده و در محل مناسب مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ماموران که مجوز قضائی را همراه داشتند به محض مشاهده کامیون مورد نظر نسبت به توقیف و انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

سردار جاویدان افزود: در این بازرسی ۱۶۸ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان با اشاره به کشف حدود یک و نیم تن مواد مخدر در استان طی ۶ ماه سپری شده از سال، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35