یادواره شهدای خشکرودبار به صورت مجازی برگزار می‌شود


یادواره شهدای خشکرودبار به صورت مجازی برگزار می‌شود

وحدانی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای والامقام خشکرودبار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلیری و رشادت دلاورمردانی است که همه هستی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و به خداوند ارزانی داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: امروز وظیفه داریم خاطره ایام دفاع مقدس را زنده بداریم و در نشر فرهنگ شهادت و ایثار بکوشیم.

وی گفت: در کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار تلاش می‌شود آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا نسل جدید با این گنجینه‌های با ارزش آشنا شوند.

وحدانی با بیان اینکه باید آرمان‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل شود تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های مهم این کانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: گلباران مزارشهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام، اعلام برگزیدگان نقاشی یاد یاران ویژه دفاع مقدس، یادواره دو شهید سرافراز روستای خشکرودبار به صورت مجازی از برنامه‌های این کانون در هفته دفاع مقدس است.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان