زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌ها در هشترود نواخته شد


زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌ها در هشترود نواخته شد

مراغه- ایرنا- زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت نمادین در مدرسه «سمیه» شهر هشترود نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود روز پنج‌شنبه با بیان اینکه دوری از فضای مدرسه و آموزش می‌تواند مشکلات روحی، روانی و جسمی برای دانش‌آموزان در پی داشته باشد، افزود: از اولیا و دانش‌آموزان انتظار می‌رود پس از تزریق واکسن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزش حضوری مدارس شرکت کنند.

بهمن اقدمی اظهار داشت: اگر امسال هم آموزش به صورت حضوری برگزار نشود، در آینده آسیب‌های اجتماعی جدی به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: با همت فرهنگیان طی دوران شیوع کرونا، چراغ علم روشن نگه داشته شده است اما بُعد تربیتی آموزش حضوری با هیچ روش دیگری قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت آموزش حضوری، کلاس‌ها در مدارس روستایی با تعداد دانش‌آموزان کمتر از ۷۵ نفر به صورت حضوری و در سایر مدارس روستایی به صورت گروه‌بندی و شیفتی تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد مدارس شهری هم باید طوری برنامه‌ریزی شود که ارتباط دانش‌آموزان با مدرسه قطع نشود اما فعلا آموزش تا اتمام واکسیناسیون غیرحضوری خواهد بود.

وی با تاکید بر فراهم کردن تدریجی زمینه برای آموزش‌ حضوری در مدارس بیان کرد: با حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس، شاهد مهارت‌افزایی و تجربه‌اندوزی آنان خواهیم بود اما آموزش حضوری فقط در صورتی قابل اجراست که تمامی موارد لازم برای حفظ سلامت معلمان و دانش‌آموزان فراهم باشد که یکی از آنها واکسیناسیون کروناست.

به گزارش ایرنا امروز ۸۴۸ دانش‌آموز دختر و پسر پایه اول ابتدایی با ورود به ۸۱ مدرسه هشترود عرصه تعلیم و تربیت پا گذاشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟