نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در شهرستان مرزی سردشت دایر شد


نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در شهرستان مرزی سردشت دایر شد

مهاباد- ایرنا- نمایشگاهی از عکس و پوستر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی گشایش یافت.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سردشت روز پنجشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان "سربازان خط مقدم" در مجتمع فرهنگی هنری این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دایر شده است.

احمد بیورانی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری بسیج سپاه سردشت دایر شده است بیش از ۵۰۰ عکس و پوستر شهدای معظم این شهرستان همراه بیوگرافی آنان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در شهرستان مرزی سردشت دایر شد

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان با شهدای معظم شهر خود و بیوگرافی آنان و معارف شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شده است.

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند فقط صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۴ بعدازظهر به مدت ۱۵ روز از این نمایشگاه دیدن کنند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۴۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان سردشت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ۲۵ طرح محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی است که به بهره برداری خواهد رسید؛ این برنامه‌ها با شعار محوری "ما مقتدریم" و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید