جایگاه‌های استقرار کارگران ساختمانی در شیراز ساماندهی می‌شود


جایگاه‌های استقرار کارگران ساختمانی در شیراز ساماندهی می‌شود

عضو شورای شهر شیراز اعلام کرد که ساماندهی وضعیت کارگران ساختمانی و استقرار جایگاه‌های ویژه آنها در مناطق یازده گانه شهرداری این کلانشهر در دستور کار قرار گرفته است.

افسانه خواست خدایی درحاشیه دیدار با جمعی از کارگران ساختمانی شهرک مهدی آباد شیراز، به وضعیت نامناسب نشستن کارگران ساختمانی بر لبه جداول خیابانها، گفت: این افراد به دلیل نبود پناهگاه در فصول مختلف و بروز تصادفات جاده‌ای به دلیل نشستن در کنار خیابان از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او از کارگران به عنوان آسیب پذیرترین قشر جامعه یاد کرد و افزود: نبود امنیت شغلی و دغدغه هر روز این سرپرستان خانواده برای به دست آوردن نان شب بخشی از مشکلات کارگران است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: برخی از کارگران استادکار هستند اما به دلیل مشکلات اقتصادی به عنوان کارگر فعالیت می‌کنند.

خواست خدایی ارائه اطلاعات کارگران به کارفرما، ساماندهی وضعیت کارگران اتباع بیگانه و کسب درآمد روزانه برای کارگران در هر منطقه را از مزایای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی برشمرد.

او بیمه کارگران را از ضروریات دانست و عنوان کرد: با پیگیری‌های انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شیراز و حومه، کارگران می‌توانند با مراجعه به این مرکز از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج