استاندار جدید بوشهر: تلاشمان را بر رفع خستگی چهره استان متمرکز می‌کنیم


استاندار جدید بوشهر: تلاشمان را بر رفع خستگی چهره استان متمرکز می‌کنیم

بوشهر- ایرنا- استاندار جدید بوشهر گفت: تلاشمان این است که در فصل تازه حیات این استان با وفاق، همدلی و همکاری همه بزرگان و در سایه رهبر معظم انقلاب نسبت به زدودن خستگی از چهره استان پر نعمتمان تمرکز کنیم.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا دفتر بوشهر قرار گرفت اعلام کرد: در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و رهبری امام خمینی (ره) و با عنایت خداوند پیروزی نصیبمان شد و صدام و ارتش بعثی او برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

وی بیان کرد: با مجاهدت‌های شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

محمدی زاده خطاب به مردم بوشهر اظهار کرد: از اینکه با نفس‌های گرمتان دعایم کردید و حامی‌ام شدید از تک تک شما سپاسگذار هستم؛ از همه خوبان اعم از سادات، مشایخ، خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتان حمایت کردید، قدردانی می‌کنم.

استاندار جدید بوشهر از همه خواست تا با نصایح و ارائه طریق‌ و دیدگاه های خود، وی در انجام وظایف که از سوی دولت مردمی آیت الله رئیسی بر عهده‌اش گذاشته شده بی نصیب نسازند.

وی از همه مصرانه مخواست از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد تبریک و عکس اجتناب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید