دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر استکبار را به کشورمان داد


دفاع مقدس قدرت ایستادگی در برابر استکبار را به کشورمان داد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اگر امروز در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم ناشی از قدرتی است که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آن را ایجاد کرده اند.

پرویز توسلی زاده در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز(اول مهر) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، اعضای شورای قضایی و فرماندهان نظامی استان در محل دادگستری برگزار شد، با یادآوری این جمله از امام خمینی(ره) که "جنگ یک نعمت بود"، اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و آزادگان در این جنگ با ایثارگری هایی که داشتند پیوند ناگسستنی بین ملت، نظام و ولایت ایجاد کردند و این یک نعمت برای نظام ما بود.

وی افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده، ناشی از همین قدرتی است که شهدا و رزمندگان انقلاب آن را ایجاد کردند.

وی در ادامه با تاکید براینکه در دستگاه قضایی حفظ ارزش‌ها مورد توجه است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری "سلامت و کارآمدی" را دو هدف اساسی و راهبردی قوه قضائیه می داند که ما نیز آن را در راستای انجام تکلیف و وظیفه شرعی خود در مقابل شهدا اجرایی می کنیم.

توسلی زاده بااشاره به تلاش دستگاه قضایی استان برای تحقق این دو هدف مورد توجه مقام معظم رهبری، گفت: طی دوسال گذشته دستگاه قضایی استان اهتمامی جدی روی تحقق این دو هدف داشته است.

وی با بیان اینکه در این دستگاه همانند سایر حوزه های کشور تلاش شده تا تمام فعالیت ها بار ارزشی و اعتقادی داشته باشد، افزود: تفاوت اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام ها در این موضوع است که تمام کارها در حوزه های سیاسی، اقتصادی، قضاوت، فرهنگی ...در تشکیلات این نظام بار ارزشی و اعتقادی دارد و به نیت قربت الی الله صورت می گیرد.

در این مراسم از دو کتاب دفاع مقدسی "سلول افضلیه" و "پلاک 68" رونمایی شد.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین حاضر نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان "لباس سربازی" با همت دادگستری استان کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه شهید شاخص، قاضیِ حقوقدان بسیجی "سلیم قنبری" از دیگر برنامه ای این مراسم بود.

انتهای پیام

.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...