پنجمین مراسم شورای شهر یاسوج به فرجام نرسید


پنجمین مراسم شورای شهر یاسوج به فرجام نرسید

ششمین مراسم (پنج مراسم رسمی و یک مراسم فوق العاده) شورای شهر یاسوج در حالی که انتظار می رفت با حضور دو سوم اعضا برگزار شود اما به علت حضور نیافتن یکی از اعضا با سخنان توضیحی فرماندار و انتقادات تند یکی از اعضای شورای شهر نیمه تمام ماند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ابتدای مراسم گفت: مراسم تحلیف شورای ششم شهر یاسوج در حالی برگزار شده که اعلام برگزاری با دو سوم اعضا یک دستور قانونی از مرکز کشور است بنابراین این جلسه کاملا قانونی است.
احمدی با اشاره به مشکل تایید صلاحیت نشدن دو نفر از اعضای منتخب شورای شهر یاسوج افزود: تعداد زیادی از شهرها در استان های دیگر این مشکل را داشتند که بسیاری از شهرها این مشکل را حل کردند و در دو شهرستان دیگر استان هم این موضوع حل شد و هم اکنون جلسه شورای این شهر هم قانونی برگزار می شود.
وی اظهارکرد: یکی از مشکلات برگزار نشدن مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج، بر زمین ماندن اقدامات ضروری شهری و امور مردم محسوب شده که این ایراد بر شورا وارد است.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: ما با دیگر مناطق کشور فرقی نداریم و عده ای عقیده دارند که باید علی البدل ها وارد شورا شوند اما در این خصوص ما قدرت قانونی نداریم و باید فعلا شورا را تشکیل دهیم و منتظر تصمیم مراجع قانونی بالاتر هستیم.
احمدی تصریح کرد: فعلا انتظار این است که اعضای فعلی سرپرست شهرداری را انتخاب کنند تا تعیین تکلیف دیگر اعضا که بتوان به صورت قانونی و منطقی حل شود .
وی ادامه داد: امروز هم یکی از اعضا حضور ندارد و فکر نکنم این جلسه هم به نتیجه برسد. ضمن اینکه برخی اعضا اعتقاد دارند که باید دو نفر تعیین تکلیف شوند.
به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: اگر پس از تعداد جلسات قانونی مشخص شده (۶ جلسه متوالی و ۱۲ جلسه متناوب) اعضا حضور پیدا نکنند اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان