ولایتمداری مهمترین آرمان شهدا است


ولایتمداری مهمترین آرمان شهدا است

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم.

سعید عمرانی امروز پنجشنبه یکم مهرماه در شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: این یادواره ها یادآوری است برای این که حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد.

وی افزود: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولین با مردم پر شود.

عمرانی ادامه داد: وقتی سردار دلها شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می ریختند؛ این امر نشان می دهد که ایشان چقدر به مردم نزدیک و حقیقتاً جا در دل های مردم داشتند.

وی با تاکید بر این که باید خدمتگذار واقعی مردم باشیم، گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور، ولایت مداری را مهم ترین آرمان شهدا برشمرد و گفت: اگر می خواهیم شرمنده شهدا نباشیم، باید ولایت مدار و خادم مردم باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری‌ گلستان، عمرانی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان، گفت: امروز در شرق و غرب کشور تحرکاتی در حال انجام است و نشان می دهد آمریکا پیش از ترک منطقه اقداماتی را انجام داده تا سبب بروز فتنه و مشکلاتی در منطقه شود و باید بسیار هوشیار باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد