قالیباف: دانشگاه و دفاع مقدس، دو ید مهم تضمین کننده آینده هستند


قالیباف: دانشگاه و دفاع مقدس، دو ید مهم تضمین کننده آینده هستند

رئیس مجلس گفت: این یک فرصت خوبی است که همیشه آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است؛ زیرا دانشگاه و دفاع مقدس هر دو ید مهمی بودند که آینده کشور را تضمین کردند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف امروز با حضور در جمع نوآموزان گیلانی در مدرسه فرحناز معصومی رشت، اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی برای شما نوآموزان است و همیشه در خاطرتان ثبت می‌شود. با دل‌های پاک‌تان دعا کنید که ان‌شاالله همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و کشورمان باشیم.

رئیس مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان شهید پرور گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس، افزود: خیلی از پدران این کشور برای تامین امنیت این مرز و بوم با از خود گذشتگی با دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند، این یک فرصت خوبی است که همیشه آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است؛ زیرا دانشگاه و دفاع مقدس هر دو ید مهمی بودند که آینده کشور را تضمین کردند.

قالیباف گفت: امیدوارم سال تحصیلی پیش رو سال بسیار خوبی برای دانش‌آموزان و معلمان باشد.

رئیس مجلس بعد از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیا دانش آموزان و معلمان دیدار و گفتگو کرد.

یکی از معلمان با گلایه از وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و با اجرای لایحه رتبه بندی تمام معلمان انگیزه مضاعف گرفته و بیشتر تلاش می کنند.

قالیباف هم در پاسخ به مطالبات این معلم گفت: شب گذشته لایحه رتبه‌بندی در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می آید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا