اعتبارات استانی جوابگوی مشکلات الیگودرز نیست


اعتبارات استانی جوابگوی مشکلات الیگودرز نیست

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات استانی جوابگوی مشکلات شهرستان نیست.

دکتر محمد خدابخشی در جریان بازدید معاون سازمان راهداری کشور از وضعیت راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: با توجه به گستردگی، الیگودرز پهناورترین شهرستان، لرستان و شامل پنج بخش و دارای بیش از ۴۲۰ نقطه جمعیتی است.

وی تصریح کرد: امکاناتی که در شهرستان داریم و اعتباراتی که از استان ابلاغ می‌شود جوابگوی مسائل و مشکلات الیگودرز نیست.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: درخواستی که از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی داریم این است که عنایت ویژه‌ای نسبت به الیگودرز داشته باشند و از اعتبارات ملی و امکاناتی که در اختیار سازمان هست کمک کنند که این مشکلات را قبل از اتمام فصل عمرانی حل کنیم.

خدابخشی اضافه کرد: جاده الیگودرز به خان‌آباد یک جاده پرترافیک و پر تصادفی است که جز اولویت‌های شهرستان است؛ انتظار داریم این ۱۱ کیلومتر که پیمانکار قرارداد دارد زودتر عملیاتی شود و زیر بار ترافیکی برود و مشکلاتی که آنجا وجود دارد به حداقل برسد.

وی بیان کرد: معاون سازمان راهداری کشور قول دادند این مسئله را با تزریق اعتبارات حل کنند، با پیمانکار نیز صحبت شد که به‌سرعت آن محدوده را آسفالت و زیر بار ترافیکی برود و ادامه مسیر را هم کار کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: برخی از روستاها چند وقت پیش قیرپاشی شده ولی کار آسفالت آن انجام نشده است؛ محدوده فرسش چهار کیلومتری کار شده ولی کافی نیست مردم درخواست دارند که این ادامه پیدا کند.

خدابخشی عنوان کرد: محورهای اصلی الیگودرز سمت اصفهان و محدوده ازنا نیاز به روکش آسفالت دارد.

وی اظهار کرد: محدوده اصفهان روشنایی که قبلاً ایجاد شده بود مشکلی پیدا کرده دوستان کمک کنند که حل شود؛ اگر سازمان راهداری کمک کند که ماشین‌آلات بیشتری در اختیار راهداری قرار بگیرد می‌تواند در فرصت باقی‌مانده تعدادی از محورهای روستایی را زیرسازی کنند و با تأمین قیر رایگان که اکبری دادند می‌توان تا قبل از شروع فصل بارش مشکل روستاها را حل کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403