پیام تبریک رئیس شورای شهر کیش به مناسبت هفته دفاع مقدس


پیام تبریک رئیس شورای شهر کیش به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت بزنی رئیس شورای اسلامی شهر کیش طی پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی ساکنین جزیره کیش تبریک گفت:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش در متن پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر کیش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آمده است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال رشادت های جاودانه مردم شریف ایران سربلند و اسلامی و نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی؛ اتحاد و همبستگی است، زیباترین فصل دفاع مقدس، خلق کنندگان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهرو راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را خدمت خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی ساکنین جزیره زیبای کیش تبریک عرض می نمایم .

کد خبر 1557556

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403