شهرداران هشت شهر خراسان جنوبی منصوب شدند


شهرداران هشت شهر خراسان جنوبی منصوب شدند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با صدور احکام جداگانه، ابلاغ انتصاب شهرداران هشت شهر این استان را صادر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی طی احکام جداگانه‌ به امضای استاندار، "مصطفی غلامی" به‌عنوان شهردار آیسک، "مهدی اکبری" شهردار سه‌ قلعه، "علی خطیب" شهردار اسلامیه و مهدی قلی‌زاده به‌عنوان شهردار باغستان منصوب شدند.

حمید ملانوری احکام "حسین بلالی" را برای شهرداری بشرویه، "گشتاسب کیانی" شهرداری آبیز، "رضا مطلبی‌پور" شهرداری سرایان و "حسنِ پور" را برای شهرداری نیمبلوک صادر کرد.

در متن حکم استاندار خراسان جنوبی برای انتصاب شهرداران این شهرها آمده است: در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و نظر به تعهد و شایستگی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار آن شهر منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در نظر گرفتن عدالت در توزیع خدمات و امکانات و مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در تدوین برنامه راهبری توسعه‌گرا، تعامل با مسئولین، معتمدین و شورای اسلامی شهر، در ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت، موفق باشید.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و ۳۱ شهر دارد.

همزمان با آغاز به کار رسمی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۱۴ مرداد امسال انتخاب شهرداران در دستور کار شوراهای شهر قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403