سفیران بشردوستی 10 استان در نشست کتابخوانی قزوین شرکت کردند


سفیران بشردوستی 10 استان در نشست کتابخوانی قزوین شرکت کردند

قزوین – ایرنا – سفیران بشردوستی 10 استان کشور روز پنجشنبه در نشست مجازی کتابخوانی جمعیت هلال احمر قزوین در راستای اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار داشت: کتابخوانی و نقد و تحلیل موضوعات مختلف در حوزه بشردوستی از جمله فعالیت های دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی جمعیت هلال احمر استان است.

حسن آصفی گفت: این دبیرخانه در پی برگزاری نشست های استانی کتابخوانی، این بار با حضور سفیران بشردوستی ۱۰ استان این نشست را در سطح ملی برگزار کرد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های کتابخوانی دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی به عنوان حرکتی مؤثر در ترویج کتابخوانی است و امیدواریم با مشارکت و همراهی همه و به خصوص اعضای جوانان بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گام های مؤثری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: تأثیر کتاب به عنوان یکی از مؤلفه های مهم در ترویج فرهنگ بشردوستی و انسان دوستی، رشد و تعالی تمام افراد جامعه به ویژه جوانان بر همگان آشکار است و بر همه واجب بوده تا در جهت افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در دوران سخت کرونایی تلاش کنیم.

در ادامه این نشست مسئول دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: طرح موضوع صلح و رفتارهای مهربانانه در سطح جوامع بشری حائز اهمیت است و جهت جلب نظر جوانان به این موضوع می تواند مؤثر باشد.

نادر میرزایی ضمن قدردانی از حضور سفیران حاضر در این نشست مجازی، افزود: کتابخوانی از جمله روش های تأثیرگذار برای ارتقای آگاهی جامعه به ویژه جوانان است و امیدوارم این برنامه های خلاقانه که در دستور کار دبیرخانه اندیشه ورزی و ترویج فرهنگ بشردوستی است ادامه دار باشد تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان بشردوست باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...