کاراته کای قزوینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شد


کاراته کای قزوینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شد

قزوین – ایرنا – رییس هیات کاراته استان قزوین گفت:علی اصغر آسیابری با درخشش در مسابقات انتخابی درون اردویی به مرحله جدید اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی دعوت شد.

محمدصادق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی در دو مرحله رفت و برگشت در اوزان منفی ۷۵، منفی ۸۴ و مثبت ۸۴ کیلوگرم در تهران برگزار شد.

وی افزود: آسیابری کاراته کای استان با کسب هشت امتیاز در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم به عنوان نفر اول این وزن معرفی شد و به مرحله بعدی اردوی تیم ملی راه یافت.

بابایی اضافه کرد: این ملی پوش قزوینی در پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته که از ۲۴ شهریور آغاز شده بود و تا ۳۱ شهریورماه ادامه داشت، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی سپری کرد.

این مسوول ورزشی افزود:آسیابری باید در کنار سایر ملی پوشان در ششمین مرحله از اردوی تیم ملی که از سوم مهرماه آغاز می شود، حضور یابد.

بابایی اضافه کرد: حضور در مسابقات جهانی کاراته ۲۰۲۱ به میزبانی امارات از ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه و مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی قزاقستان از ۲۸ آذر تا یک دی ماه از جمله برنامه های تیم ملی کاراته ایران است.

وی با اشاره به ظرفیت های بی شمار کاراته استان قزوین، گفت:مجید حسن نیا، امیررضا میرزایی و لیلا برجعلی نیز از دیگر کاراته کاهای برجسته استان هستند که در اردوهای مختلف حضور یافته اند و به ارودهای بعدی تیم ملی نیز دعوت خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس