100 تن از جامعه ورزشی قزوین خون اهدا کردند


100 تن از جامعه ورزشی قزوین خون اهدا کردند

قزوین - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: 100 تن از جامعه ورزشی استان شامل ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسوولان هیات های ورزشی با پیوستن به پویش اهدای خون ورزشکاران، برای کمک به بیماران خون اهدا کردند.

دکتر مریم مدرسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این پویش با پیگیری اداره کل انتقال خون استان قزوین و با همکاری هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تشکیل و اهدای خون در قالب آن طی روز گذشته و امروز انجام شد.

این مسوول یادآور شد: این پویش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا که با نثار خون های پاک خود از میهن اسلامی دفاع کردند، برگزار شد.

وی با قدردانی از استقبال بالای جامعه ورزشی قزوین از شرکت در این پویش، اظهار داشت: در قالب این پویش جمع زیادی از ورزشکاران هیات فوتبال ، کاراته ، تکواندو ، رزمی ، اسکی ، قایقرانی ، بدمینتون ، تیراندازی و همگانی نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان همیشه مورد توجه جامعه بوده و حرکت این قشر در جهت اهدای خون می تواند می تواند به عنوان الگو مورد توجه مردم قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس