354 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی قزوین پرداخت شد


354 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی قزوین پرداخت شد

قزوین - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 354 میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیمه نخست امسال به بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی در سطح استان پرداخت شده است.

حمیدرضا تبسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار هزار و ۷۴۵ بهره بردار کشاورزی در بخش های مختلف از جمله گلخانه ها، آب و خاک، زراعت و باغبانی، دام و طیور و صنایع تبدیلی از تسهیلات یاد شده بهره مند شده اند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : وام های پرداختی در قالب تسهیلات کرونا، مکانیزاسیون ، سرمایه در گردش محصولات زراعی، آبیاری نوین و بند الف ماده ۵۲ قانون بودجه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآورشد : تسهیلات ارایه شده به بهره برداران به تکمیل طرح های در دست اجرای کشاورزی در استان قزوین کمک کرده و باعث رشد اشتغال و تولید در این بخش شده است.

تبسمی با بیان اینکه کشاورزی ضمن تامین امنیت غذایی جامعه نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور در حوزه اشتغال و اقتصاد دارد ، افزود: توجه دست اندرکاران و حمایت های مالی از طریق ارایه تسهیلات ارزان قیمت به بهره برداران این بخش موجب رونق هرچه بیشتر کشاورزی در کشور از جمله استان قزوین می شود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای بیش از ۸۰ هزار بهره بردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس