یادگاران دفاع مقدس معجزات جبهه را برای جامعه بیان کنند


یادگاران دفاع مقدس معجزات جبهه را برای جامعه بیان کنند

جیرفت - ایرنا - امام جمعه جیرفت گفت: یادگاران دفاع مقدس باید معارف دینی و معجزات جبهه را در راستای نهادینه‌ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بازگو کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: دین‌شناسی بخشی جدایی ناپذیر از حضور در جبهه‌ها است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق و باطل با مشاهده معجزات و امدادهای الهی به عمق معارف و حقایق دینی پی می‌برند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: یادگاران جبهه و جنگ باید معارف دینی و معجزات جبهه را به شیوه‌های مختلف همچون خاطره‌گویی برای جامعه بازگو کنند که تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت از جمله ثمرات آن است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: حضور بسیجیان با تدبیر امام خمینی (ره) را می‌توان نقطه عطفی در دفاع مقدس و شروعی برای اوج‌‎گیری حماسه آفرینی‌ها دانست.

وی نقش بسیج در ریشه‌کنی فلج اطفال را یادآور شد و اضافه کرد: در مهار ویروس منحوس کرونا نیز با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج دستاوردهای قابل توجهی رقم می‌خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این ارگان اظهار داشت: فعالیت‌ در حوزه جنگ نرم، مسجدمحوری و محرومیت‌زدایی از جمله اولویت‌های پیش رو است.

سرهنگ ناصر بهروز افزود: مبنای کار بر مسجدمحوری است که از مجرای آن می‌توان بسیاری از آسیب‌های فرهنگی اجتماعی را مهار و ریشه کن کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی تنوع کار بسیار بالاست و آبرسانی به مناطق محروم یکی از اقدامات شاخص این اقدام است و پیش بینی می‌شود با اقدامات در حال انجام مشکل بخش قابل توجهی از مردم بویژه در منطقه اسفندقه برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید