نماینده مجلس:مشکلات حوزه انتخابیه مهریز با آینده‌نگری، اولویت‌بندی شود


نماینده مجلس:مشکلات حوزه انتخابیه مهریز با آینده‌نگری، اولویت‌بندی شود

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای‌اسلامی گفت: مشکلات مختلف 6 شهرستان این حوزه گسترده کشور توسط مدیران مناطق با آینده‌نگری، اولویت‌بندی و پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در شورای اداری مهریز افزود: مدیران بر اساس نیاز هر شهرستان نسبت به شناسایی مشکلات و مطالبات مردم اقدام و با دسته‌بندی آنها برای تحقق اهداف از طریق دولت و مجلس پیگیری کنند .

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در کنار مدیران شهرستان‌ها تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات و رسیدن به توسعه و رفاه مردم انجام می‌دهند ادامه داد: برای خدمت به مردم باید همه مدیران با وحدت از فرصت موجود بر تلاش خود بیفزایند.

نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق ،بهاباد، خاتم، ابرکوه، هرات و مروست در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان هر شهرستان در حوزه انتخابیه، نیازهای مناطق خود را برای رسیدگی از طریق مجلس رصد و اعلام کنند.

صباغیان به اهمیت حضور مسئولان در برنامه‌های مختلف و پیگیری مسایل و مطالبات مردم اشاره کرد و یادآور شد: خدمت به شهروندان یک توفیق بزرگی است که باید قدر آن را در جامعه اسلامی بدانیم و از آن استفاده کنیم.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این دوران طلایی با همه ساز و کارهای ناجوانمردانه دولت‌های متجاوز بر علیه نظام نوپا و نهال نورسته انقلاب اسلامی، روایتی از عزت و افتخار ملت سرافراز و شجاع ایران است.

این نماینده مجلس گفت: دفاع جانانه رزمندگان شجاع و ولایتمدار که از رهبری داهیانه و انفاس قدسی پیر جماران و معمار کبیر انقلاب بهره می‌گرفتند گنجینه‌ای از معرفت و فتوت جوانان و پیران دل‌زنده است.

صباغبان گفت: رزمندگان اسلام با پیروی از سید و سالار شهیدان حضرت امام‌حسین (ع) با افتخار و سربلندی در راه حریم کبریایی و دفاع از دین الهی و سرزمین اسلامی خویش جانانه جانفشانی کردند.

به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

یزد در مجموع چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا