امکانات چهارباغ کفاف تیم هندبال را نمی دهد


امکانات چهارباغ کفاف تیم هندبال را نمی دهد

کرج - ایرنا - سرپرست هیات هندبال شهرستان چهارباغ با اشاره به راه اندازی تیم در این شهرستان نوپا گفت که امکانات جوابگوی نیازهای این رشته ورزشی در چهارباغ نیست و نیازمند حمایت هستیم.

حسن سرفلاح روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون ۲ تیم آقایان و بانوان در شهرستان تشکیل شده که تلاش ما بر این بوده و هست که بیشتر از ظرفیت ورزشکاران بومی برای راه اندازی این تیم ها و رشد آنها بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون یک سالن در اختیار هندبال شهرستان قرار گرفته که امکانات زیادی ندارد با این وجود وسایلی برای تمرین تیم ها آماده کرده ایم اما کفاف یک تیم شهرستانی را نمی دهد.

سرفلاح ادامه داد: با این وجود بازیکنان با همین امکانات اندک پای کار بوده، اما توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی با توجه به استعدادهایی که در آن وجود دارد نیازمند حمایت های بیشتری است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی و با وجود کمبود امکانات در شهرستان چهارباغ از یک سری از ورزشکاران استان نیز برای ملحق شدن به این تیم ها دعوت کرده ایم و به دنبال این هستیم که تیم های قوی که بتواند در سطح استان و به دنبال آن کشور حرف برای گفتن داشته باشد راه اندازی کنیم.

چهارباغ با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت سال گذشته از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی