آسفالت روستای بسطام‌دره مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسید


آسفالت روستای بسطام‌دره مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسید

گنبدکاووس - ایرنا - پروژه آسفالت جاده روستای بسطام دره از توابع بخش مرکزی شهرستان مرزی مراوه‌تپه واقع در منتهی الیه قسمت شمال شرقی‌ترین استان گلستان به طول هفت کیلومتر امروز پنجشنبه باحضور استاندار این استان شمالی به بهره‌برداری رسید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه‌تپه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهارداشت که کل طول جاده روستایی بسطام دره ۲۱ کیلومتر است که آسفالت ۱۴ کیلومتر آن مربوط به سال‌های قبل بود و امروز باحضور استاندار گلستان از آسفالت هفت کیلومتر دیگر آن بهره برداری شد.

یوسف مرگان افزود: ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شد که ۵۰ درصد آن از محل اعتبارات توسعه راه‌های روستایی و ۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی است.

وی طول راه‌های مراوه‌تپه را ۶۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۹۷ کیلومتر از این راه‌ها منطقه‌ای و بین شهری، ۴۷۲ کیلومتر روستایی و ۸۱ کیلومتر نیز مرزی است که تاکنون ۳۲۵ کیلومتر آن آسفالت گردید.

آسفالت روستای بسطام‌دره مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسید

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه‌تپه اظهارداشت: ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان فاقد جاده آسفالت هستند.

به گزارش ایرنا، حضور در مراسم نواختن نمادین زنگ بازگشایی مدارس گلستان در مدرسه شهید باهنر و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هفت روستای مرزی، بازدید از نمایشگاه هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراوه‌تپه و بهره‌برداری از ماشین آلات عمرانی و خدماتی شرکت تعاونی دهیاری بخش گلیداغ از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه استاندار به این شهرستان است.

شهرستان مراوه‌تپه افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی