کلاس عملی داوری والیبال نشسته کشور در زنجان آغاز شد


کلاس عملی داوری والیبال نشسته کشور در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: کلاس عملی داوری درجه سه والیبال نشسته مردان و بانوان ایران به میزبانی زنجان درحال برگزاری است.

طیب یوسفی امیری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس داوری با حضور ۴۳ ورزشکاران فعال در رشته والیبال نشسته از استان های تهران، گیلان، مازندران، اصفهان، البرز، قم و زنجان، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کلاس داوری والیبال نشسته در زنجان از روز چهارشنبه در زنجان آغاز شده و فردا / جمعه شب/ به پایان می رسد، اظهار داشت: ۲۱ نفر از شرکت کنندگان در این کلاس داوری از استان زنجان بوده و ۲۲ نفر مابقی نیز از ۶ استان دیگر کشور است.

یوسفی امیری افزود: مهدی آشوری از تهران و رقیه مصطفوی از زنجان به ترتیب به عنوان مدرس فدراسیون و مربی بین المللی در کلاس داوری والیبال نشسته حضور دارند، تصریح کرد: این کلاس داوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در این کلاس داوری حضور دارند، یادآور شد: کلاس تئوری از ۲۳ شهریور ماه به مدت چهار روز به صورت آنلاین برگزار شد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در برگزاری این کلاس داوری و منصور سلطان محمدی سرپرست شهرداری زنجان نیز با در اختیار گذاشتن سرویس ایاب و ذهاب حاضرین، این هیات را یاری می‌کنند که این جای تقدیر دارد.

به گفته پریوش قادری نیا، نایب رییس هیات ورزش های جانباران و معلولین استان زنجان، کلاس داوری والیبال نشسته مردان و زنان کشور برای نخستین بار است که به میزبانی زنجان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...