رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین زنجان انتخاب شد


رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان، شامگاه چهارشنبه / 31 شهریور ماه/ با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای اعضای مجمع به منظور هدایت هیات و برنامه ریزی برای این رشته ورزشی برای چهار سال آتی، تعیین و منصوب شد.

به گزارش ایرنا در این مجمع انتخابات که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان واقع در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور محمد مسجدی نایب رییس فدراسیون این رشته ورزشی، علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع اعم از نمایندگان مربیان، ورزشکاران و داوران و کاندیداها برگزار شد، "طیب یوسفی امیری" با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی استان زنجان را عهده دار شد.

"محمد پور اسکندری و پریوش قادری نیا" که به منظور تصدی این سمت ثبت نام کرده بودند قبل از آغاز رای گیری انصراف دادند و "محسن اجلی" دیگر کاندید حاضر در این مجمع نیز فقط توانست پنج رای از ۱۶ رای ریخته شده به صندوق رای را به دست آورد.

در پایان این مجمع انتخاباتی از زحمات مهدی مرادی رییس سابق هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان که در پیشبرد امور و اهداف این رشته ورزشی تلاش وافر داشت و از اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ مسوؤلیت هیات را واگذار کرد با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

خرداد ماه امسال با کناره‌گیری مرادی از سکانداری هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان، یوسفی امیری به عنوان سرپرست بر صندلی ریاست این هیات تکیه زد که با توجه به تلاش های بی وقفه ای که داشت باعث شد تا اکثریت اعضای مجمع به نامبرده اعتماد کرده و رای دهند.

مهدی مرادی ۲ خرداد ماه سال ۹۶ با کسب ۱۴ رای از ۱۵ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان را دراختیار گرفته بود.

ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان، بیش از ۱۵ رشته مختلف ورزشی اعم از بوچیا، دو و میدانی، والیبال نشسته، شنا، بسکتبال باویلچر، فوتبال هفت نفره، بدمینتون، تکواندو، تنیس روی میز، وزنه برداری، تیراندازی و دوچرخه سواری را تحت پوشش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش