سرپرست شهرداری کرمانشاه: خدمات شهری اصلی‌ترین وظیفه شهرداری است


سرپرست شهرداری کرمانشاه: خدمات شهری اصلی‌ترین وظیفه شهرداری است

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: خدمات شهری از اصلی‌ترین وظیفه شهرداری است که هیچ‌گاه و به هیچ دلیلی نباید در ارایه آن وقفه ایجاد شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «امیر رحیمی» در نشست با مدیران مناطق و معاونین شهرداری به اهمیت ویژه ارایه درست، دقیق و با کیفیت خدمات شهری به شهروندان تاکید کرد.

وی پس از ارایه گزارش مالی توسط مدیرکل مالی شهرداری، افزود: ارایه خدمات شهری مناسب هزینه‌بر است و برای تامین این هزینه ها باید مجموعه مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار و ثابت باشد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه باید با جدیت بیشتر از امروز به دنبال ارایه خدمات مصرف و در شأن شهروندان باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت جمع‌آوری زباله و ساماندهی مخازن زباله از مهم ترین کارهایی است که در مناطق باید به شکل جدی در انجام آن دقت شود.

وی در ادامه به مشکلات رودخانه آبشوران اشاره کرد و افزود: قبل از شروع فصل بارش باید لایروبی آبشوران‌ در دستور کار قرار گیرد و هرچه سریعتر موارد لازم برای ساماندهی و دفع مناسب آب های سطحی انجام گیرد.

قلیان‌سراها در تاق بستان ساماندهی شود

سرپرست مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با دستور به مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و مدیران مناطق مربوطه برای ساماندهی وضعیت بوستان های شرقی غربی و بوستان گلستان تاکید کرد و افزود: وضعیت قلیان سراها باید هرچه سریعتر در پارک‌های کرمانشاه ساماندهی شود تا شهروندان به شکلی صحیح از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اولویت‌ دیگر مجموعه مدیریت شهری را زیباسازی شهری دانست و گفت: رنگ آمیزی معابر شهری، ساماندهی المان های شهری، روشنایی معابر، ساماندهی آب نماهای شهری، ساماندهی ورودی های شهر کرمانشاه، ساماندهی حاشیه های کمربندی غربی و شرقی، ترمیم و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری و ساماندهی پل‌های عابر پیاده از مواردی است که در حوزه زیباسازی باید به آن توجه و در کوتاه مدت به آن رسیدگی شود.

رحیمی با اعلام موافقت برای خرید ۵۵۰ تن قیر برای تهیه آسفالت در شهر کرمانشاه، گفت: انتظار داریم مجموعه سازمان عمران با همکاری مناطق هشت گانه نظارت معاونت خدمات شهری از روز شنبه نسبت به آسفالت معابر با در نظر گرفتن اولویت‌ها اقدام کنند.

وی در پایان به مجموعه خدمات شهری و مناطق شهرداری کرمانشاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که از مرزهای زمینی به کشور باز می‌گردند، آماده باش داد و گفت: شهر کرمانشاه با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد، باید برای استقبال باشکوه آماده شود.

اعضای شورای شهر کرمانشاه روز سه شنبه هفته جاری امیر رحیمی را به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب کردند.

همزمان با شروع به کار اعضای شورای اسلامی دوره ششم سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از سمت خود استعفا کرد و از آن زمان تاکنون کلانشهر کرمانشاه نه تنها شهردار ندارد بلکه برای شهرداری نیز سرپرست انتخاب نشده بود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و ۱۱ نفر عضو شورای اسلامی این کلانشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز